sobota, 25 sierpnia 2012

Zaczełam zabawę z ShinyBox



Witajcie, nie wiem jak wy, ale ja zawsze z zazdrością patrzę na dziewczyny, które co miesiąc na swoich kanałach na youtube lub na blogu prezentują GlossyBox, (w skrócie pudełko za które płacimy i co miesiąc dostajemy duże próbki i pełnowartościowe produkty ekskluzywnych firm), ale trochę obawiam się wydawania 49 złoty za box, w którym nie wiem co się znajdzie, lecz niewykluczone, że niedługo zdecyduję się na subskrypcję kilku pudełek GB z czystej ciekawości i po to, aby ocenić czy warto. Niedawno czytając i oglądając recenzje GB dowiedziałam się o istnieniu ShinyBox, czyli pudełku, które działa na podobnej zasadzie jak GlossyBox, ale z tą różnicą, że przychodzi do nas za darmo jeżeli tylko uzbieramy odpowiednią ilość punktów, czyli sto gwiazdek. Myślę, że idea takiego darmowego box'a jest fantastyczna, bo dostajemy za darmoszke produkty, które możemy przetestować i wyrobić sobie na ich temat zdanie.

Jak to działa?

Jeżeli któraś z was zdecyduje się skorzystać z ShainyBox'a to po zarejestrowaniu dostaje swojego linka i jeżeli wasza koleżanka, siostra lub ktokolwiek inny zarejestruje się poprzez podany przez wa link to dostajecie 5 gwiazdek, a po uzbieraniu stu gwiazdek, pod wasze drzwi ląduje piękne, lśniące pudełeczko z pięcioma produktami do przetestowania, przesyłka jest oczywiście za darmo. I jak wam się to podoba? Ja osobiście jestem bardzo na tak :)

Trochę obawiam się przed napisaniem tej części, bo nie wiem, czy to przypadkiem nie będzie nadużycie waszej cierpliwości, ale chciałabym was poprosić, o to abyście (jeżeli zdecydujecie się bawić z ShinyBox) zarejestrowały się przez mojego linka, was to nic nie kosztuje, a mi pomaga przybliżyć się do dostania box'a, ale oczywiście nikogo nie namawiam, bo to wyłącznie wasza decyzja przez który link się rejestrujecie:)

Mój link: http://shinybox.pl/?ref=a0097fe

Jeżeli ktoś zapisze się przez mojego linka to bardzo dziękuje, a jeżeli ktoś wybierzecie inną osobę, to oczywiście jego wolny wybór i ma do niego prawo :)
Jeśli ktoś nie jest przekonany lub jest ciekawy to tu znajdziecie filmik na youtube, w którym pokazana jest zawartość ShinyBox'a.

Waniliowa Kokosanka

2 komentarze:

  1. Cześć:) Bardzo fajny blog:) Akurat potrzebują porad o włosach:) i tu mam pytanie, zauważyłam ostatnio że szampony typu timotei, garnier podrażniają mi skórę głowy i pojawia się łupież:/ zastanawiam się nad kupnem szamponu baby dream czy to delikatny szampon a może znasz jakieś inne delikatne dla skóry głowy?
    proszę o pomoc
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) bardzo mi miło, że podoba Ci się mój blog i że zwracasz się do mnie po pomoc. Jeżeli chodzi o szampony, które wymieniłaś to z pewnością mają one w składzie SLS lub SLES, czyli składniki, które przy dłuższym stosowaniu mogą podrażnić naszą skórę i chyba właśnie tak się u Ciebie stało :/
    Babydream jest bardzo delikatnym i tanim szamponikiem (pisałam o nim recenzję na moim blogu), możesz kupić również inne szampony dla dzieci, ale trzeba być bardzo uważnym, aby nie natrafić na jakiś z SLS lub SLES, więc najbezpieczniej zacząć od Babydream, inne delikatne produkty do mycia włosów można kupić na stronie z naturalnymi kosmetykami np. Organeo lub Helfy, ale tamte szampony są zazwyczaj bardzo drogę i też trzeba uważać. Jeżeli chcesz możesz wypróbować mycie włosów odżywką (o tej metodzie przeczytasz tu: http://czarownicujaco.blogspot.com/2012/05/o-myciu-wosow-odzywka.html
    Daj mi koniecznie znać, czy wybrany przez Ciebie szampon dobrze się sprawdza i czy podrażnienie głowy zniknęło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...