poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Szybka recenzja, BIOVAX maska intensywnie regenerująca do włosów ciemnych

Witajcie kochani, wiem że długo mnie nie było, ale weekend okazał się być dla mnie baardzo pracowity i niestety nie miałam czasu zaglądać na bloga :(. Muszę się wam pochwalić, bo wreszcie zamówiłam sobie szczotkę Tangle Teezer (TT jest moim urodowym marzeniem) oraz kilka innych produktów do włosów i makijażu, które na pewno pokażę, ale teraz nie ma co przedłużać, bo czeka na nas produkt do zrecenzowania, zapraszam :)



Skład:

Aqua - woda, Cetyl Alcohol - emolient, Cetrimonium Chloride - konserwant, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20- emolient i emulgator, Pronus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil - olejek ze słodkich migdałów, Acetylated Lanolin - zapobiega odparowywaniu wody z powierzchni skóry/włosów, zapobiega elektryzowaniu, Glycerin - zapobiega odparowywaniu wody, Lawsonia Inermis Extractwyciąg z lawsonii bezbronnej*, Mel (Honey) Extract - ekstrakt z miodu, Hydrolyzed Silkproteiny jedwabiu, Polyquaternium-59 (and) Butylene Glycol - ochrona UV i składnik utrzymujący wilgoć , Parfum - zapach, Mica (and) Titanium Dioxide (and) Iron Oxides - mika i filtr UV i składnik nadający kolor**, Fucus Vesiculosus Extractglon należący do brunatnic, Sodium Benzoate - konserwant i substancja zapachowa , Potassium Sorbate - konserwant, Benzyl Alcohol - konserwant, Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone - konserwanty, Citric Acid - reguluje PH, jest naturalnym konserwantem, Linalool - substancja zapachowa, może podrażniać, Hexyl Cinnamal - zapach 

* z jej liści i pędów produkuje się hennę, substancję przyciemniającą włosy tu
** nie jestem pewna, czy Iron Oxides służy do nadawania koloru więc traktujcie tą informację  z dystansem 

Co obiecuje producent? (informację podane na opakowaniu)

- pogłębiony i ożywiony kolor włosów
- ochrona przed płowieniem w wyniku działania promieni UV
- zdrowe, silnie zregenerowane włosy
- naturalny,  piękny połysk

Dzięki naturalnym olejom i ekstraktom:

*Połączenie ekstraktu z Alg Brunatnych praz Filtru UV chroni włosy przed utratą koloru oraz wydobywa głębię. Działa remineralizująco, przywracając równowagę i odpowiednie nawilżenie skóry głowy.
*Kompozycja olejku ze Słodkich Migdałów oraz Miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk.
*100% ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.

Moim zdaniem jest to bardzo fajna maseczka, z wieloma substancjami pielęgnującymi i chroniącymi włosy za niewielkie pieniądze (ja kupiłam ją za 22 złote). Muszę się wam przyznać, że na początku bardzo nie lubiłam tej maski, bo byłam pewna, że ma w składzie silikony, ale gdy przekonałam się, że to nie oblepiacze, a jedynie konserwanty,  odetchnęłam z ulgą, bo dla mnie napakowanie tego typu produktu silikonami jest bez sensu, bo on ma nam włosy odżywiać i regenerować, a nie oblepiać warstwą, która będzie tylko dawać wrażenie zdrowych i pięknych włosów.
Jeżeli chodzi o pogłębienie ciemnego koloru włosów to nic takiego nie zauważyła, dlatego że używam tej maski dwa razy w tygoniu, a wydaje mi się, że aby zobaczyć takie efekty trzeba używać jej prawie codziennie i przez długi czas. 

Plusy:

- posiada dużo sunstancji odżywczych 
- po jej użyciu włosy łatwo się rozczesują
- nie posiada silkonów
- ma 250 ml, więc jeżeli ktoś używa rozsądnej ilości to jest bardzo wydajna
- posiada dobrą do nakładania na włosy konsystęcje 
- ładnie pachnie 
- w opakowaniu czekają na nas dwa prezent: czepek (nazwany przez producenta przyciągającym słowem  "termocap" :) oraz próbka serum z witaminą A i E

Plusy/Minus:

- po spłukaniu włosy wydają się bardzo, bardzo naprawdę bardzo miękkie, ale ten efekt utrzymuje się tylko do następnego mycia 

Minusy:

- kosmetyki BIOVAX są dostępne tylko w większych aptekach (mi marzy się pułka BIOVAX' a w każdym Rossmannie)
- wymyśle opakowanie, które trudno otwiera i gdy nabieramy produkt w wannie, czy pod prysznicem to może się tam wlać woda (ja najbardziej lubię opakowania w formie tubki) 

Jeżeli chcecie poczytać inne opinię o tej masce to zapraszam was na wizaż tu.

Dziękuje za to, że jesteście ze mną, niedawno mojemu blogowi suknęło 1000 odwiedzin (oczywiście nie jednego dnia, ale może kiedyś ;), wiem, że to nie jest coś wielkiego, ale dla takiej raczkującej blogerki jak ja, to znaczy bardzo wiele, myślę, że jeżeli zbierze mi się więcej osób obserwujących to zrobię jakieś wielkie rozdanie, co wy na to? Dziękuje jeszcze raz :*

Oto moje słodkie, śmieszne i kiczowate dziękuje :* 


Waniliowa Kokosanka


4 komentarze:

  1. Maska Biovax do włosów ciemnych była moją pierwszą maską z Biovax i nie ostatnią. Do tej pory wypróbowałam prawie wszystkie. Mogę napisać jedno - uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jutro wybieram się po nią do Super-Pharm bo mam niedaleko, ale można ją też zdobyć poprzez stronę galeriakosmetyki.pl, a w najbliższy poniedziałek dzień darmowej dostawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem zadowolona z Tangle Teezer. Natomiast ta maska Biovax jest jedną z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...