środa, 22 sierpnia 2012

Mini haul z Rossmanna

Pokarzę wam dziś kilka nowych produktów, które kupiłam w Rossmannie i które w niedługim czasie zrecenzuje. Oto one:




1. Pędzel do róży Elite - jest bardzo malutki, będę musiała się przyzwyczaić do używania go.

2. Płyn Facelle - uwielbiany przez wizażanki i blogerki wielofunkcyjny płyn do higieny intymnej- zobaczymy jak się sprawdzi na moich włosach.

3. Żel do mycia twarzy AA - od pewnego czas zauważyłam, że mam na twarzy wiele niedoskonałości i myślę, że przyczyną jest zły demakijaż, dlatego szukałam jakiegoś delikatnego płynu do mycia z dobrym składem (będę nim zmywać olej po metodzie OCM).

A to produkty, które mam od dawna i chyba już zawsze będę je kupować, gdy tylko pojawię się w Rossmannie:


1. Wygładzająca odżywka Isana z olejkiem z babassu - recenzję napiszę niedługo :) 

2. Szampon Babydream - recenzja znajduje się tu.

Waniliowa Kokosanka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...