poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Szybka recenzja, Isana krem z mocznikiem

Witajcie kochani, dziś recenzja bardzo taniego, a jednocześnie dobrego kremu.  Zauważyłam, że dużo kosmetyków produkowanych przez Rossmann to wyjątkowo dobre produkty z o wiele lepszymi składami niż składy kosmetyków znanych i rozreklamowanych firm. Dlaczego? Nie wiem, może dlatego że Rossmann bardziej dba o swoich klientów, a jakie jest wasze zdanie? 



Skład:

Aqua - woda, glycine soja oil - olej sojowy, glycerin - gliceryna, urea - mocznik, sodium lactate - substancja nawilżająca mająca zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórk , cetylalcohol - emolient, stearic acid - chroni przed wysuszeniem, glyceryl stearatezapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni skóry/włosów , butyrospermum parkii butter - masło shea, cera alba - wosk pszczeli, panthenol - witamina B5, carbomer - polepsza konsystencje, parfum - zapach, phenoxyethanol - konserwant, methylparaben (and) ethylparaben (and) propylparaben -konserwanty, sodium hydroxide - regulator pH, xanthan gum - zagęszcza , linalool - zapach, może podrażnić, hexyl cinnamal - zapach, citronellol - zapach, geraniol - zapach , limonene - zapach


Cena: 6 zł (wow!), pojemność 100 ml, dostępny TYLKO w Rossmannie 

Ten krem jak na razie stał się moim ulubieńcem, myślę, że będzie idealny dla osób z mocno przesuszonymi dłońmi, bo ma w składzie mocznik, który w tym stężeniu będzie działał silnie nawilżająco (w większym złuszczałby skórę), jeżeli tylko na zewnątrz zrobi się zimo to włożę go do mojej torby i będzie wszędzie ze mną "podróżował". Do tego, gdy smaruję ręce tym  kosmetykiem to dodatkowo wykonuje masaż paznokci oraz skórek i dzięki temu okolice paznokci są bardzo ładnie nawilżone i wypielęgnowane.

Plusy:

- dobrze nawilża
- bardzo tani
- ma dużą pojemność
- estetyczne opakowanie
- wygoda konsystencja 
- w miarę szybko się wchłania 

Minusy:

- posiada niebrzydki, ale jak dla mnie denerwujący zapach 
- trochę kolą mnie w oczy parabeny, mimo niejednoznacznych opinii na temat tych konserwantów i tak wolę dmuchać na zimne i nie używać kosmetyków z nimi 

Waniliowa Kokosanka

1 komentarz:

  1. Niedawno kupiłam ten krem, użyłam na razie kilka razy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...