piątek, 3 sierpnia 2012

Szybka recenzja, Timotei Organic Delight odżywka bez spłukiwania (wersja regenerująca)

Witajcie, wiem, że dawno się nie odzywałam, ale byłam na małych wakacjach i nie miałam możliwości zamieszczania postów, dlatego dziś przychodzę do was z szybkim wpisem. Zapraszam do czytania :)



Jak producent opisuje produkt?

Odżywka przeznaczona do włosów zniszczonych i suchych, które od natury najbardziej potrzebują nawilżenia i naprawy struktury włosa. Najważniejszym składnikiem w tym produkcie jest olej z brazylijskich orzechów, mający silne właściwości regenerujące , tonizujące, nawilżające i odżywcze. Rewitalizuje zniszczone, matowe włosy i chroni je przed szkodliwym wpływem działania promieni słonecznych.
Wszystkie produkty z linii Organic Delight pozbawione są parabenów, silikonów, siarczanów i bawrników, a ich formuła jest w 95% biodegradowalna. 

Skład:

Aqua - woda, Cetearyl Alcohol - emolient, Glycerin - gliceryna, Cocos Nucifera Oil - olej kokosowy, Cetearyl Olivateemulgator, Butyrospermum Parkii Buttermasło shea, Glycine Soja Oil- olej sojowy, Inulin błonnik, Mel - miód, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder - puder z soku liści aloesu, Bertholletia Excelsa Seed Oil - olej z orzecha brazylijskiego, Copernicia Cerifera Cera - naturalny wosk roślinny, Parfum - zapach, Xanthan Gumguma ksantanowa, Sorbitan Olivateemulgator, Sodium Hydroxidewodorotlenek sodu, Benzyl Alcoholkonserwant, Salicylic Acid -kwas salicylowy, Sorbic Acid kwas sorbowy, Limonene - zapach

Cena: 15 zł, jest dostępna w Rossmannie, ale nie wiem, czy w innych drogeriach też

Odżywka Timotei Organic Delight to kolejny produkt, w którym nie widzę wad, dla mnie jest to lekko nawilżająca, bardzo naturalna odżywka, idealna gdy chcemy "nakarmić" nasz włosy bez ich obciążenia lub gdy używamy produktów bez silikonów. Owszem, wiele osób może jej zarzucić, że nie nawilża aż tak mocno, ale dla mnie to nie jest wada, tylko należy pamiętać by używać jej kiedy nasze włosy są tylko lekko przesuszone, na pewno nie będzie się nadawała dla osób z mocno przesuszonymi i zniszczonymi włosami.

Plusy:

- lekko nawilża i odżywia 
- włosy łatwo się rozczesują po jej użyciu
- ładni pachnie, ale zapach nie utrzymuje się długo na włosach
- posiada bardzo naturalny skład
- nie jest droga i można ją kupić w Rossmannie
- wygodna i estetyczna butelka
- jest bardzo wydajna
- termin ważności od otwarcia to 12 miesięcy, czyli przy systematycznym stosowaniu na pewno uda nam się ją wykończyć

Na dnie opakowania zostało mi jeszcze trochę produktu, ale myślę, że kiedy tylko mi się skończy pobiegnę po niego do drogerii. To już wszystko, pozdrawiam was i mam nadzieję, że miło spędzacie te wakacje ;)

Waniliowa Kokosanka



1 komentarz:

  1. zakupiłam dziś obie (promocja w Rossmanie po 9 zl:), ale z tego co czytam na necie/po blogach to nie zbierają zbyt dobrych opinii, hm...czas pokaze:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...