poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Biedronka przychodzi mi na ratunek :)

Od dawna poszukiwałam ładnych, estetycznych, niedrogich oraz łatwych do mycia opakowań na kosmetyki, biżuterię, oleje itp. Szukałam w Ikei w Pepco i nic nie znalazłam, aż tu nagle Biedronka wypuściła pojemniki moich marzeń: niedrogie (3 pudełka w różnych rozmiarach za 12 zł!), łatwe do utrzymania w czystości i z ładnymi wzorkami, oto moje (są oczywiście róże wzory):


Jeżeli też macie dużo "bibelotów" i chcecie je fajnie poukładać to polecam :)


Waniliowa Kokosanka

4 komentarze:

  1. mam 4 zestawy tych pudełeczek :) od dzisiaj miały być też inne pudełka, już kartonowe, jutro idę popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę wybrać się po te kartonowe, mogą być przydatne do przechowywania bielizny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie, mam identyczne :D właśnie na kosmetyki, i jeszcze te wysokie, a kartonowe dziś zakupiłam, właśnie na bieliznę :D zastanawiałam się, czy w haulu o nich nie napisać, ale się rozmyśliłam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...