czwartek, 29 listopada 2012

Wyprzedaż u Waniliowej Kokosanki!

Witajcie :) Wielkimi krokami zbliża się koniec roku i postanowiłam wreszcie pozbyć się rzeczy, które zalegają u mnie w szafie i już dawno przestałam je nosić, albo nigdy nie założyłam. Jeżeli jakaś rzecz wam się spodoba i będziecie chciały ją ode mnie odkupić lub będziecie miały pytania co do produktów, piszcie: waniliowa.kokosanka@wp.pl

1. Lokówka Philips SalonCurl Pro, średnica 38mm: 

Chciałabym sprzedać lokówkę Philips SalonCurl Pro, która jest typowym nietrafionym prezentem od mojego TŻ,'a który nie wiedział, że tak grubą lokówką nie da się zrobić loków na krótkich włosach :) Lokówka leżała u mnie bezczynnie prawie rok i wreszcie postanowiłam ją komuś odsprzedać.

 Informacje o produkcie:

- średnica 38: tak grubą lokówką robimy duże, pełne objętości fale. Będzie idealna do długich i bardzo długich włosów, myślę, że na krótkich loki nie powstaną
- cyfrowa regulacja temperatury 
- turmalinowo-ceramiczna powłoka zapobiegająca niszczeniu się włosów
- krótki czas nagrzewania: 60 sekund 
- automatyczne wyłączanie po godzinie 
- nienagrzewająca się końcówka umożliwia łatwe i bezpieczne korzystanie z urządzenia
- przewód zasilający 1,8 m
- wskaźnik gotowości do pracy na ekranie LCD
- podstawka zabezpieczająca umożliwia łatwą obsługę
- uniwersalne napięcie

 przełącznik temperatur 


Jedyne co nosi ślady zużycia to opakowanie, które porwałam przy otwieraniu.



Lokówka nie została użyta ani razu, jest w idealnym stanie, nie nosi na sobie śladów zużycia.
Cena w sklepie to około 110 zł
Moja cena to 80 zł.

2. Kamizelka Zara - rozmiar S

Kolejnym produktem jest kamizelka firmy Zara, która jest typowym produktem, którego kupno było wynikiem kobiecej chandry i niestety nigdy jej nie założyłam :(

Kamizelka jest w idealnym stanie, nie nosi śladów użytkowania, nie była ani razu prana.


Tak wygląda tył.

Tak ozdobiona jest kamizelka.

Kamizelka kosztowała około 150 zł
Moja cena to 65 zł

3.Sukienka H&M - rozmiar M

Sukienka była noszone kilka razy (około 5), nie nosi śladów zużycia. Kupiłam ją 2 lata temu.


 Wzór na sukience.

 Sukienka kosztowała 120 zł
Moja cena to 35 zł!!

4. Sunieka Pull&Bear - rozmiar S

Sukienka kupiona w tym roku, nosiłam ją kila razy, kila razy prałam, ale jest w idealnym stanie.

 Sukienka jest asymetryczna, posiada dłuższy tył, a krótszy tył.




Sukienkę kupiłam za 120 zł.
Moja cena to 55 zł.

5. Bluzka Reserved - rozmiar S

Bluzka założona 1 i raz prana. Jest w idealnym stanie :)



 Moja cena - 25 zł

To już wszystko :) I jak się wam podoba?

Waniliowa Kokosanka




 











35 komentarzy:

  1. asymetryczna boska, tylko masz to wszystko takie małeee:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam bardzo dużo ciuchów w których nie chodzę ;/ oj jest ich a jest :( i też się zastanawiałam nad tym aby pokazać je na blogu :))

    ale też trochę boję się reakcji innych dziewczyn :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do wzięcia udziału w tagu: http://malasija.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. oj podoba mi się bluzka z kotkami :) piękna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzuciłabym się na lokówkę, gdybym miała więcej niż 10 złotych na koncie:D
    Kusi, kusi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj
    czy sukienka 4. Sunieka Pull&Bear - rozmiar S jest na sprzedaż jestem zainteresowana odpisz proszę na meila monika1c@tlen.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Vеry soon this sіte will be famouѕ аmong аll bloggіng visitorѕ,
    due to it's nice content

    Here is my webpage: illuvatar.se

    OdpowiedzUsuń
  8. I was suggested this blog thrоugh my сousin.
    Ι'm now not sure whether this submit is written through him as no one else understand such special approximately my trouble. You're wonderful!
    Тhank you!

    My web blog forever aloevera

    OdpowiedzUsuń
  9. Theѕe are actuаllу gгeаt ideas
    іn on the topic of blogging. Yοu hаvе tοuched some ρlеasаnt things here.
    Αny ωay κеeр up wrinting.


    Ϻy web pаge; aloe vera

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ta ostatnia bluzeczka :)
    Chyba się skuszę na kupno :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie dosu-i-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kamizelka była super :)))
    P.S zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta kamizelka, bardzo mi się spodobała;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sunieka Pull&Bear - rozmiar S bardzo fajnie wygląda. Szukałam jej przez długi czas.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...