sobota, 17 listopada 2012

Poszukiwanie godnego zastępcy dla odżywki Isana z olejkiem z babassu

Niestety tak często się zdarza, że zaczynamy coś bardziej doceniać dopiero po stracie tej rzeczy. Chwilę przed wycofaniem mojego ulubieńca wszech czasów, czyli odżywki Isana z olejkiem z babassu , pomyślałam: "Ta odżywka będzie mi towarzyszyła do końca życia", a tu co? Wycofana! Jak wiadomo, wszystko co dobre szybko się kończy, ale postanowiłam się nie załamywać i znaleźć godnego zastępcę wśród odżywek Isany (może będzie nawet lepsza!:).
Na pierwszy ogień z pośród trzech pozostałych Isankowych produktów poszła odżywka intensywnie pielęgnująca.



Skład (-)

Isana z olejkiem z babassu:

Aqua - woda, Cetearyl alcohol - emolient, wygładza, Glycerin - gliceryna, utrzymuje wilgoć, Cetrimonium Chloride - konserwant lekko emulgujący, Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2 - emolient, składnik konsystencjotwórczyOrbignya Oleifera Oil- olej babassu , Behentrimonium Chloride  - konserwant oraz substancja antystatyczna, Hydroxyethylcellulose - zagęszczacz, Isopropyl Alcohol - emolient,Sodium Benzoate - substancja zapachowa, konserwantPotassium Sorbate - konserwant , Parfum - zapach, Citric Acid - regulator pH, Sodium Hydroxideregulator pH

Isana intensywnie pielęgnująca:

Aqua - woda, Cetearyl Alcohol - emolient, wygładza, Glyceryl Stearate SE - emolient, Propylene Glycol - substancja nawilżająca, Stearamidopropyl Dimethylamine - zapobiega elektryzowaniu się włosów, Quaternium-87 - ?, Panthenol - witamina B5, Niacinamide - witamina PP, Glutamic Acid(i)Parfum(i)Alpha-Isomethyl ionone(i)Phenoxyethanol(i)Citric Acid(i)CI 15985 - zapachy, konserwanty lub barwniki 


Jeżeli chodzi o składy to nieznacznie wygrywa Isana z babassu, ponieważ na wyższym miejscu w składzie posiada substancje odżywcze, takie ja olejek z babassu, który niczego nie przypomina.

Zapach (-)

W konkurencji zapachowej znów wygrywa wygładzająca Isana, która pachniała wiśniami, niestety Isana pielęgnująca ma moim zdaniem dużo gorszy, duszący, sztuczny zapach.

Konsystencja (+)

Pierwszy punkt dla Isany intensywnie pielęgnującej, która jest gęstsza i dzięki temu dużo bardziej wydajna. 

Obietnice producenta (-)

W przypadku wycofanej Isanki producent obiecywał nam pięknie wygładzone włosy i muszę przyznać, że efekt puszenia było lekko powstrzymany.
Isana "intensywnie pielęgnująca" niestety swojego przeznaczenia nie spełniła i spełnić nie mogła z powodu swojego słabego, mało odżywczego składu. 

Cena i pojemność (+)

W obu wypadkach wielkie plus: 5 zł, za 300 ml!

Mycie włosów (-)

Znów minus dla pielęgnującej Isany, włosy po jej użyciu były oczyszczone, ale wyraźnie oklapnięte. Isana wygładzająca dawała u mnie efekt oczyszczenia i świeżości jak po szamponie.

Niestety odżywka intensywnie pielęgnująca nie spełniła moich wymagań i nie stała się zastępcą dla wygładzającej Isanki. Szkoda, ale na szczęście zostały jeszcze dwie odżywki ;). A jak u was sprawdził się ten produkt? Piszcie!

Waniliowa Kokosowa








14 komentarzy:

  1. u mnie ta odzywka totalnie sie nie sprawdzila

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno więcej nie kupię, w sumie nic nie robiła z moimi włosami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej żółtej nie miałam. Miałam różowa ale nie zachwyciła mnie tak jak Ciebie. Ja szukam dalej mojego ideału.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam legendy o tej babassu, nigdy jej nie używałam... Ale druga mnie jakoś nie pociąga...

    OdpowiedzUsuń
  5. babassu to najgorsza odzywka jak miałam:) więc nie przejełam się jej wycofaniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie czekam, aż blogosfera znajdzie następce babbasu, więc testujcie Dziewczyny, testujcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam tylko z Babasu, jakoś nie mogę dla niej zastępcy znależc, choc maska z Alterry też się świetnie spisuje, ale 10zł za 150ml to nie interes;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nigdy nie używałam tej odżywki, ale to już kolejna pozytywna opinia na jaj temat z jaką się zetknęłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie zerknij na stronę https://mejores-suplementos.es/ Możliwe, że tam znajdziesz recenzje produktów godnych uwagi :) jak i domowe sposoby pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...