poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Sposób na...olejowanie skóry głowy

Dziś na moim blogu królują szybkie wpisy, wcześniej szybka recenzja, a teraz szybki sposób na :) Jak wiecie do swojej włosowej pielęgnacji wprowadziłam plan dbania o skórę głowy (tu), który obejmuje olejowanie głowy, ale borykałam się z problemem dostania się oleju do skalpu, bo wydawało mi się, że większość (jak nie całość) produktu zostaje na włosach i nie dociera do samej skóry.
Postanowiłam poszukać sposobu na dostanie się oleju bezpośrednio do skóry głowy i z pomocą przyszedł mi przyjaciel każdej kobiety, czyli wizaż.pl, jedna z wizażanek wpadła na pomysł, aby olej "wstrzykiwać" na powierzchnię skóry głowy za pomocą strzykawki. Pomysł genialny, prosty i tani, a przede wszystkim skuteczny, bo olejek zostaje zaaplikowany na skalp i nie zatrzymuje się na włosach przy skórze. 


Mała strzykawka napełniona olejem :)

I jak wam się podoba? Mam do was jeszcze jedną prośbę, doszły do mnie głosy, że jest problem w dodawaniu komentarzy, że trzeba wpisywać jakieś kody i wklejać linki. Czy możecie mi powiedzieć, czy wy też macie problem z dodawaniem komentarzy? Bardzo dziękuje za pomoc w rozwiązaniu problemu :)

Waniliowa Kokosanka

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...