piątek, 3 sierpnia 2012

Upragniona paczka

Dziś wreszcie przyszła do mnie paczka ze sklepu Asian Store zawierająca próbki krem bb (w dużym skrócie krem bb jest to połączenie kremu i podkładu) i plastry, które mają wyciągać pory.
Ze względu na to, że trudno mi dobrać kolor podkładu, postanowiłam zamówić dużo kremów i mam nadzieję, że uda mi się coś przypasować do odcienia mojej skóry. 




Jeżeli chcecie poczytać więcej o kremach bb i o całe azjatyckiej kulturze piękna to odsyłam was do bloga Azjatyckiego Cukru, tam na pewno dowiecie się więcej o tych kosmetykach.

Waniliowa Kokosanka

PS.
Będąc w Biedronce natknęłam się na stoisko z kosmetykami Bell, więc jeżeli jesteście fankami tej firmy lub chcecie kupić jakiś kosmetyk po okazyjnej cenie to warto zajrzeć do tego niedocenianego sklepu i zobaczyć, czy Bell też pojawił się w waszej Biedronce. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...