wtorek, 4 września 2012

Szybka recenzja, Isana krem z 5% mocznikiem




Cześć, może niektórzy zastanawiali się dlaczego większość moich recenzji jest pozytywna i czy przypadkiem nie koloryzuje swoich opisów. Wytłumaczenie jest proste, zanim kupię jakiś produkt, zawsze sprawdzam jego oceny na KWC i staram się dobrze przeanalizować skład, dzięki temu bardzo łatwo jest mi uniknąć bubli :) Gorzej jest niestety z produktami kolorowymi, bo ich składy są dla mnie czarną magią i niestety zazwyczaj trafiam na totalne buble, szczególnie jeśli chodzi o dobór koloru podkładu do mojej skóry :/ 

Skład: 

Aqua - woda, Glicine Soya Oli - olej sojowy, Urea - mocznik, Cetearyl Alcohol - emolient, wygładza i zmiękcza, Glycerin - gliceryna, zapobiega odparowywaniu wody Butyrospermum Parkii Butter - masło shea, Glyceryl Stearatezapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni skóry/włosówolea Europaea Fruit Oil -  oliwa z oliwek, Carboemr - substancja zmiękczająca , Ethylhexylstearatezapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni skóry/włosów, Tocopheryl Acetate - witamina E , Parfum - zapach, Sodium Hydroxide - reguluje pH, Phenoxyethanol - środek konserwujący, Methylparaben (and) Ethylparaben, Propylparaben (and) Butylparaben - konserwanty, Hexyl cinnamal - substancja zapachowa, Benzyl Salicylate substancja zapachowa lub środek absorbujący promienie słoneczne , Bythylphenylmethylpropional - zapach, potencjalny alergen , Linalool - zapach, potencjalne właściwości podrażniający, Lomonene - zapach, Geraniol - zapach , Coumarin - zapach 

Cena i dostępność: 7 zł za 150 ml, dostępny TYLKO w Rossmannie 

Moim zdaniem to świetny balsam do ciała z dobrym składem. Jeżeli chcecie zaoszczędzić i nie macie ochoty kupować kremu do rąk z tej serii mocznikowej (tu) i kremu do ciała, to polecam wam tylko ten produkt, bo ma lepszy skład (posiada więcej dobroczynnych składników np. masło shea na dość wysokim miejscu) i potrafi nawilżyć ciało, ręce i stopy lepiej niż wyżej wspomniany krem do rąk. 
Jedyne co kuje mnie w oczy w tym składzie to parabeny, które dumnie usadowiły się pod koniec składu, myślę, że gdyby ich nie było to kosmetyk byłby moim kremowym cudem. 

Plusy:

- bardzo dobrze nawilża
- efekt nawilżenia i zmiękczenia utrzymuje się przez długi czas
-szybko się wchłania 
- dość dobry skład
- nieprzeszkadzający zapach, aczkolwiek myślę, że skoro jest taki nijaki i szybko znika to mogłoby go w ogóle nie być
- bardzo miła, gęsta konsystencja, trochę galaretkowata, przypomina mi konsystencją kultowy krem z Nivea 
- estetyczne opakowanie, które pozwala zużyć cały produkt bez marnowania 
- świetnie zastępuje krem do rąk i stóp, gdy mamy ten produkt, kupowanie innych preparatów nawilżających jest po prostu zbędna :) 
- niska cena i dość duża pojemność jak za taką cenę 

Minusy:

- obecność parabenów
- składniki zapachowe, które mogą uczulić 

To już wszystko, a co wy myślicie o kosmetykach firmy Isana, ja jak na razie mam tylko dwa kremy oraz odżywkę, ale mam zamiar rozejrzeć się za innymi produktami, polecacie jakieś? Miłego dnia :)

Waniliowa Kokosanka 

4 komentarze:

  1. Mnie niestety żele pod prysznic z isany uczulają:P ale np kremy do rąk bardzo sobie chwalę z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko odżywkę, ale także chcę się baczniej przyjrzeć tym kosmetykom, bo odżywka mnie zachęciła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skora tanie i dobre to trzeba spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zauważyłam, że dużo tanich kosmetyków ma fajniejsze składy i działanie niż te droższe więc warto się koło nich zakręcić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...