niedziela, 23 września 2012

Wyniki :)

Witajcie, dziś wyniki rozdania. Nie wiem, czy się ze mną zgodzicie, ale mnie urzekł czar różowych włosów, czyli historia PinkChewingGum - gratuluję i proszę o wysłanie na mój e-mail waniliowa.kokosanka@wp.pl informacji adresowych :)


"Hej, moja włosowa historia zaczęła się od tego, że gdy była młodsza zobaczyłam w sklepię piękną lalkę z różowymi włosami i...całym sercem zapragnęłam mieć takie włosy jak ona. Oczywiście swoich marzeń nie spełniłam od razu, bo mój wiek (chyba 12 lat) i dostępne farby na rynku nie pozwalały mi na to, ale gdy skończyłam 19 lat to wreszcie się odważyłam i poszłam do "najlepszego" salonu w moim miasteczku i poprosiłam o przefarbowanie mnie na różowo. Przed przefarbowaniem miałam długie, piękne, jasno brązowe i falowane włosy i byłam pewna, że po przefarbowaniu róż na tych falach wyglądał świetnie. I nie myliłam się, było cudownie, tak jak marzyłam, później przyszły odrosty i następne farbowanie i następne itd. aż pewnego dnia zdałam sobie sprawę, że owszem mam różowe włosy, ale już nie są falowane i zdrowe, ale mam na głowie różowe siano!
Nie zamierzałam rezygnować z różu, ale postanowiłam je odbudować - właśnie tak zaczęłam się interesować dbaniem o włosy.

Jak teraz o nie dbam:

Moja pielęgnacja nie jest skomplikowana, bo jestem patentowanym leniem i nie wyobrażam sobię codziennego nakładania na włosy oleju, a później wstawania wcześniej by go zmyć. 
U mnie królują maski, ponieważ są treściwe, włosy mam po nich widocznie zdrowsze i nie muszę tracić czasu, bo gdy je nałożę po umyciu głowy to np. czytam książkę lub oglądam film, a później mogę je bez przeszkód zmyć. 
Kolejnym hitem są u mnie hydrolaty, ponieważ robię sobie z nich pachnące mgiełki, mieszam z dosłownie kilkom kroplami jakiegoś olejku i w ciągu dnia spryskuje włosy aby je odżywić i odświeżyć skręt moich fal. 
A co z silikonami? KOCHAM JE! To dzięki nim mój róż jest bardziej świecący (wierzcie mi, różowe siano bez połysku wygląda jak spalone włosy lalki!), a włosy mniej się niszczą, gdyż sięgają mi już do pępka :) 

Stylizacją:

Zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych włosach, a gdy mam ochotę na jakąś zmianę to robię z nich warkocz przeplatany jakimiś wstążkami lub spinam w koki i zakładam piękne opaski.

Moje Top produkty:

1. Szampon: Babydream - jeżeli chodzi o szampon mam kilka zasady: ma być tani, dobrze myć i zawierać łagodne składniki.
2. Maska: L'biotica do włosów blond (blond, róż - prawie to samo :-))
3. Odżywka d/s Isana z olejem z babassu
4. Hydrolat - rozmarynowy i różany + kilka kropel oleju arganowego 
5. Odżywka b/s - Joanna Naturia miód i cytryna

Co bym zmieniła?

Chciałabym widzieć więcej pomysłów na...jak np. na to by biżuteria nie śniedziała lub na domowy lakier do włosów." - komentarz PinkChewingGum

Czy wy też zaczęłyście mieć ochotę na jakiś szalony kolor włosów? Ja tak, ale zanim zakończę ten post chciałabym się odnieść do anonimowego komentarza pod wpisem PinkChewingGum, który brzmi tak:
"pusta lalka.. bez obrazy o.O"

Drogi Anonimowy użytkowniku, nie mam nic przeciwko konstruktywnej krytyce, gdybyś napisał, że uważasz to za zbytnią ekstrawagancję lub po prostu Ci się to nie podoba to ok, ale ty w okazałeś się osobą o bardzo stereotypowym i płytkim sposobie patrzenia na świat. Powiedz mi jak udało Ci się ocenić charakter osoby po kolorze włosów i po kilku zdaniowej wypowiedzi, bo jeżeli masz na to jakiś sposób to chętnie poznam. Myślisz, że jeżeli ktoś w jakiś sposób się wyróżnia to jest pusty? Należysz do tej grupy osób, która bez rozmowy z blondynką od razu zakłada, że na pewno jest głupia?
Wiesz co jest w tym wszystkim najśmieszniejszego? TY :D Jak można w jednym zdaniu obrazić kogoś i napisać "bez urazy"? Jak widać można, ale wiesz co? Powinieneś sam stwierdzić, że to jest puste
Bez urazy :)

Waniliowa Kokosanka



5 komentarzy:

  1. wybacz, ale "spodobała mi się lalka z różowymi włosami" to jest bajka czy realny świat? Jeszcze jej plastikowego Kena brakuje.. Takie jest moje zdanie i nie zamierzam go zmieniać na czyjeś "widzi mi się". Każdy ma inne spojrzenie na świat, ja swoje przedstawiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 19-latka, dorosła kobieta maluje włosy na różowo ? ..
      nie mam więcej pytań

      Usuń
    2. a co w tym zlego skoro czuje sie w takich dobrze? ma sie podobac sobie a nie tobie ;)

      Usuń
  2. fajna historia, gratuluję wygranej! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...