piątek, 20 lipca 2012

Duży haul

Witajcie, niedawno przyszła do mnie paczka z wyczekiwanymi produktami ze sklepu internetowego ECOSpa, oczywiście nie była to współpraca z tym sklepem, lecz moje prywatne zakupy ;) Chce wam pokazać co sobie kupiłam, a później, gdy już wszystkie produkty przetestuje i wyrobię sobie na ich temat zdanie, zrecenzuje je wam.

Na zdjęciu widzimy cztery olejki: makadamia, z nasion malin, olejek ze słodkich migdałów i z kiełków pszenicy. 

O tych produktach napiszę jeszcze dziś, gdy opiszę mój domowej roboty szampon, a teraz widzimy: jedwab morski, glicerynę, eko konserwant i baza detergentowa MS.

Wreszcie spełniłam swoje małe marzenie i kupiłam kilka olejków eterycznych (może uda mi się zrobić własne perfumy), a mianowicie goździkowy, cynamonowy (ten niestety mnie zawiódł, zupełnie nie pachnie jak  cynamon znany ze sklepu, ten mój ma bardzo ostry, drażniący zapach) oraz  pomarańczowy.

Hydrolat z kadzidłowca, neroli i rozmarynowy.  

A teraz coś dla mojej cery naczynkowej: glinka czerwona i algi laminaria. 


I to już wszystko, w sumie nie tak dużo, jak myślicie? Już nie mogę się doczekać wypróbowania tych wszystkich cudeniek i zrecenzowania ich dla was :)

Waniliowa Kokosanka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...