wtorek, 2 października 2012

(1) Inspiracje - Lana Del Rey

Witajcie, nie wiem jak dla was, ale dla mnie zapuszczanie włosów to ciężka i mozolna droga. Od zawsze podobały mi się długie (najlepiej do ostatniego żeberka) starannie ułożone, lśniące i zdrowe włosy, ale jak na razie moja czuprynka jest krótka (do ramion), puchata i wyglądająca jakby chciała się pokręcić, ale nie mogła :/. Ostatnio nawet złapałam się na codziennym powtarzaniu do mojej koleżanki "Zobacz! Dziś są już dłuższe", ehh..pewnie są, ale o niezauważalną długość :). A co pomaga mi przetrwać tą ciężką podróż? Zdjęcia pięknych, klasycznie ułożonych i dłuuugich włosów. Dziś inspiracją jest Lana Del Rey:


Taka fryzura śni mi się po nocach :)





Bardzo lubię tego typu uczesanie, ale muszę trochę poczekać, żeby efekt był zbliżony do tego na zdjęciu ;)





I jak wam się podoba? Oczywiście zdaje sobie sprawę, że na żywo włosy Lany już nie jest taka bajka i że cudowna fryzura to efekt pracy fryzjerów oraz...grafików komputerowych, ale pomarzyć można ;)

Waniliowa Kokosanka




7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...